joi, 4 decembrie 2014

Borcanelul cu dorinte pentru 2015...


      Astazi mi-a venit ideea in timp ce priveam vremea urata de afara si vremea urata din sufletul meu. Mi-am dat seama ca vreau sa schimb ceva si vreau ca acest lucru sa se vada. 
   In ultimul timp am trecut prin diferite probleme si simt ca ma apasa toate lucrurile neterminate si nespuse. As vrea sa privesc inainte cu incredere si sa las toate lucrurile urate in urma. 
      Ma gandeam astazi ca mi-as dori un burete magic cu care sa sterg anumite persoane care se pare ca nu produc decat amaraciune si tristete, apoi am avut un gand si sa nu radeti, acele persoane sunt puse de Dumnezeu special pentru ghidarea mea si pentru maturizarea mea spirituala, deci trebuie sa multumesc  pentru ele si sa multumesc si sa ma rog sa nu fiu eu o asemenea persoana. 
      Astazi am pus pe hartie diferite idei pentru anul viitor si m-am gandit sa fac asta si pentru familia mea si de aici  ideea cu borcanelul cu dorinte pentru 2015....
      Am creat si cateva categorii: 
              Ce vreau pentru viata mea?
             Ce fac ca sa-mi imbunatatesc relatia cu Dumnezeu? 
             Persoane pentru care vreau sa ma rog?
             Ce carti vreau sa citesc? 
            Ce locuri vreau sa vizitez?
            Ce vreau sa imbunatatesc in relatia cu familia?
     Am cautat printre borcanasele pentru crafturi unul potrivit si ma pregatesc sa-l decorez, promit sa fac un update la post, atunci cand va fi gata. 

     Daca va place ideea, va invit sa o utilizati. 






Irina


  ,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,


                                                           Eclesiastul 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu