duminică, 20 septembrie 2015

Spice of Life Crochet Along


    Cu greu ne revenim dupa vacanţa si încercăm sa ne intrăm în ritm. Copiii cu şcoala si gradinita (o noutate) si eu cu proiecte vechi (in lucru) si cu unele noi. 


   De maine demaram o noua provocare, lansata de Sandra pentru toate crosetoresele de pe glob. Provocarea se cheama  Spice of Life Crochet Along si va invit si pe voi sa crosetati impreuna cu noi, o paturica. Mai multe despre acest proiect gasiti aici .

      Eu initial am ales sa lucrez cu aceste culori, dar nu promit. Este foarte posibil sa nu-mi placa ce o sa iasa si sa mai schimb pe parcurs sau sa elimin o parte din ele. Firul pe care il folosesc este Stylecraft Special DK si il gasiti la Gabi . 




O sa va tin la curent cu ce am facut si cum merge treaba.Urati-mi succes sa pot tine pasul cu fetele.

Irina


  ,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,


,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,

Eclesiastul


2 comentarii: